Φαντάσου να είσαι αρχαιολόγος και να πέσεις σε μια ανασκαφή πάνω σε έναν τάφο μακεδονικό. Κάνεις τη δημοσίευση για τα ευρήματα σε διεθνές περιοδικό. Τι καταλαβαίνει ο ξένος που διαβάζει. Ότι ο τάφος είναι αρχαιοελληνικός ή η περιοχή ανήκει στη North Macedonia. Και αφού ο τάφος είναι μακεδονικός ο νεκρός ποιανού πρόγονος είναι; Ενός Greek ή ενός Macedonian;
Έστω ότι διαβάζει ένας σπουδαστής για τη μακεδονική φάλαγγα. Για την μάχη όπου ο μακεδονικός στρατός συνέτριψε Αθηναίους και Θηβαίους στη Χαιρώνεια τι θα καταλάβει; Ότι επρόκειτο για ακόμη μια διαμάχη μεταξύ κρατών πόλεων της αρχαίας Ελλάδας ή μήπως ότι το έθνος των North Macedonians συνέτριψε τους Greeks;
Τα παραδείγματα είναι πολλά. Αλλά δημιουργούνται και νέοι κίνδυνοι, καθώς η συμφωνία επί της ουσίας δίνει ιθαγένεια μακεδονική στους Σκοπιανούς. Η Ελλάδα δηλαδή συμφωνεί για τη δημιουργία μακεδονικής εθνότητας και έτσι με την ελληνική “βούλα” το μακεδονικό έθνος νομιμοποιείται παγκοσμίως. Την ίδια ώρα όμως στη νότια πλευρά των συνόρων υπάρχει ένα ελληνικό έθνος και έτσι από εδώ και στο εξής οτιδήποτε μακεδονικό θα παραπέμπει εκτός συνόρων. Για να παραπέμπει στον ελληνισμό θα πρέπει να υπάρχει εξήγηση, θα πρέπει δηλαδή κάποιος να εξηγήσει σε κάποιον άλλο ότι το μακεδονικό έθνος δεν έχει σχέση με την αρχαιότητα ή ακόμη χειρότερα ότι το ελληνικό έθνος είναι εκείνο που έχει σχέση με την αρχαία Μακεδονία…
Έτσι σε βάθος χρόνου οι θεωρίες εκείνων που έκαναν λόγο για κατάληψη του χώρου της Μακεδονίας από την Ελλάδα με τους βαλκανικούς πολέμους, για εκδίωξη των “Μακεδόνων” από τους Έλληνες και όλα τα υπόλοιπα θα βρίσκουν περισσότερα ευήκοα ώτα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευπρόσδεκτα τα καλοπροαίρετα, ευπρεπή και τεκμηριωμένα σχόλια, γιατί αυτό θεωρώ ελληνικό τρόπο.
Διευκρινίζεται ότι δεν δεσμεύομαι να απαντώ σε όλα τα σχόλια και η παράλειψη απάντησης δεν σημαίνει παραδοχή οποιουδήποτε σχολίου ή άποψης.