Στον ιστότοπό μου αναρτώνται κείμενα διαφορετικής προέλευσης, για να επισημαίνονται με τρόπο πολυφωνικό μεν, επιλεγμένο δε (με κριτήριο την - κατά την δική μας, αναγκαία, κρίση – υγιή, εθνικά και τεκτονικά, διέγερση της συνείδησής μας, ως Ελλήνων πολιτών και τεκτόνων), γεγονότα επίκαιρα, στοχασμοί πολιτικοί και προβληματισμοί διαχρονικοί, όπως αναδεικνύονται μέσα από την κοινωνία μας, από ανθρώπους κατά τεκμήριο εκτός του τεκτονισμού, περιορίζοντας στο ελάχιστο προσωπικές μας, ειδικές ή μη, απόψεις, από όσα θα έχετε αντιληφθεί. Και πάντοτε αναφέρεται η πηγή (εκτός αν υπάρχει ενάντιος λόγος ή τυχαία παράλειψη).

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Δημοσιεύματα

Θεωρώντας ότι τα αναρτημένα στο blog αυτό δημοσιεύματα και οι καταχωρούμενες συνδέσεις ανταποκρίνονται στο πνεύμα του και συμβάλλουν πρακτικά στον οικείο προβληματισμό, δηλώνοντας ρητά ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε σχέση με τους συντάκτες τους και με την δέσμευση αφαίρεσης σε περίπτωση τυχόν αντίρρησης τους για την παραπομπή αυτή, παραθέτουμε τα ακόλουθα δημοσιεύματα (φωτοαντιγεγραμμένα)  και τις ακόλουθες διευθύνσεις ιστοτόπων προς ενημέρωση και σκέψη.
Εξυπακούεται ότι τέτοιες παραπομπές που θα γίνονται συχνά εφόσον κρίνονται αξίας αναφοράς, δεν συνιστούν «σύσταση», «σύμπραξη», «αποδοχή» κ.λ.π. από μέρους του blog αυτού.

1.000.000 αγωγές για το χαράτσι στα ακίνητα.
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

Τώρα να ανακτήσουμε την Ελλάδα.
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

Το νεοφιλελεύθερο αυγό του φιδιού
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

Χαριστική βολή με ντόμινο αυξήσεων
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση..

 Ουδείς γνωρίζει τι ακριβώς "διαπραγματευόμαστε"
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

3 σχόλια:

  1. "...συμβάλλουν πρακτικά στον οικείο προβληματισμό"

    Πράγματι συμβάλουν στον προβληματισμό τα δημοσιεύματα του εκδότη που μοίραζε με το τσουβάλι τα εικονικά τιμολόγια σε όλη την αγορά, όπως ο ίδιος έχει παραδεχτεί. Προφανώς η φιλοσοφία του ελληνικού τεκτονισμού αποδέχεται τις κομπίνες, τις αρπαχτές και τις λοβητούρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς Αναρχοφιλελευθερος
    Κύριε, στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ενδιαφέρομαι για το ποιόν του εκδότη αλλά το δημοσίευμα, όπως ακριβώς δεν ενδιαφέρομαι για το ποιόν του Μότσαρτ αλλά για την μουσική του.
    Εσείς αναφέρεστε στο ποιόν ενός ατόμου και καταλήγετε να κατηγορείτε τον θεσμό του τεκτονισμού. Τέτοιες προεκτάσεις προέρχονται είτε από επιπόλαιες σκέψεις, είτε εκ του πονηρού. Δέχθηκα να αναρτήσω το σχόλιό σας γιατί δεν πιστεύω ότι η πρόθεσή σας ήταν κακοπροαίρετη.
    Να είστε καλά, και σας ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. F;ile moy, apo to skottadi erxetai to fos. An to afentiko einai apateonas, tha dikasoyme ton thyroro? tis polykatoikias? Ta osa anartises einai poly hrisima, mallon kai sosta, symfoni kapios i oxi.Ke ayti einai h oysia kai oxi poy dimosieytikan! Tetia stasi eine aporia ethelotyflotitaw ke poli katadikasmenon pagosmia antilipseon ke praktikon. Kati tetia odigoyn sto katiforo to lao poy ta anexete. Parakalo synexise na mas kanis na skeptomaste. O metanastis, panta ellinas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευπρόσδεκτα τα καλοπροαίρετα, ευπρεπή και τεκμηριωμένα σχόλια, γιατί αυτό θεωρώ ελληνικό τρόπο.
Διευκρινίζεται ότι δεν δεσμεύομαι να απαντώ σε όλα τα σχόλια και η παράλειψη απάντησης δεν σημαίνει παραδοχή οποιουδήποτε σχολίου ή άποψης.