Συντοπίτες, συμπολίτες, συμπατριώτες, Έλληνες.
Εγώ ένας άσημος Έλληνας, κάτοικος αυτού του τόπου και ένας από τους πολλούς τέκτονες της πατρίδας μας, θέλω να εγείρω την φωνή μου μέσα από την λαίλαπα των επιλογών ανάξιων ανθρώπων, ή – έστω - ανάξιων "Ελλήνων", που καταδυναστεύουν τους συμπατριώτες μας, καταταλαιπωρούν τους συμπολίτες μας και οδηγούν στον όλεθρο την πατρίδα μας. Αυτήν την πατρίδα, αυτήν την πολιτεία, που έχει τις ρίζες της, όχι απλά στην Αρχαιότητα, όχι απλά στο έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όχι απλά στο Βυζάντιο, όχι απλά στην επανάσταση του ΄21, όχι απλά στους αγώνες του '12-'13 και την εποποιία του '40, αλλά αυτή την πατρίδα που έχει τις ρίζες της στη συνείδηση της οικουμένης, ίσως μάλιστα και να την έχει διαμορφώσει σε σημαντικό βαθμό.
Η Ελλάδα είναι ένας τόπος, αλλά είναι και μία ιδέα. Είναι ένας τόπος μικρός, αλλά μία παγκόσμια έννοια. Εκφράζει ότι πιο ανθρώπινο, ότι πιο δημοκρατικό (με την αρχαιοελληνική αντίληψη της ισονομίας, της ισοπολιτείας, της ισηγορίας), ότι πιο βαθειά αρμονικό. Εκφράζει τον άνθρωπο σε αρμονία με τον εαυτό του και το γύρω του κόσμο.
Αυτή είναι η πατρίδα μου. Αυτήν την πατρίδα άνομα, αήθη, απάνθρωπα συμφέροντα βυσσοδομούν να καταστρέψουν.
Ο τεκτονισμός είναι ένας θεσμός που δεν αρέσκεται στη φλυαρία, είναι ένας θεσμός που βλέπει, ακούει, σιωπά. Όμως, μαθαίνει τα μέλη του και αξιώνει από τους ενσυνείδητους τέκτονες να βλέπουν, να σκέπτονται και να ενεργούν με την συνείδηση που καλούνται αδιάλειπτα να καλλιεργούν ακώλυτα και αδέσμευτα, από κοινού και ατομικά.
Γι΄ αυτόν τον λόγο, εγώ, ο Έλληνας τέκτονας, δίχως να τολμώ να φέρω στους ώμους μου την ευθύνη της εκπροσώπησης του τεκτονικού κόσμου, πιστεύοντας όμως βαθειά στην ψυχή μου και στο μυαλό μου ότι είμαι σε αρμονία με την σκέψη και τα συναισθήματα όλων των πραγματικά αδελφών, θέλω να διατυμπανίσω την οδύνη μου για την κατάσταση που μας επιβλήθηκε, το θυμό μου μου για όλη αυτή την εξέλιξη που οδήγησε στην ταπείνωση που προσπαθούν να μας επιβάλλουν, ως εθνικό γνώρισμα πλέον, στην διεθνή απαξίωση. Θέλω όμως και να εκφράσω την απόφασή μου να μην "αφήσω" να περάσει κάτι τέτοιο, να μην το αφήσω να εδραιωθεί, αλλά να ατενίσω το αύριο με ελπίδα και με αισιοδοξία (αυτές που προσπαθούν να μας υφαρπάξουν). Θέλω λοιπόν, να ενεργήσω με όποιον τρόπο η συνείδησή μου μπορεί να ορίσει και οι δυνατότητές μου να επιτρέψουν.
Σήμερα όμως, εκφράζω και την οδύνη μου για τον πρόσφατο θάνατο ενός συμπατριώτη, ενός αγωνιστή για τις ιδέες του (ανεξάρτητα των πολιτικών απόψεών του), ενός αγωνιστή για την κοινωνία μας και αντί ανθέων στο μνήμα, του καταθέτω ένα ευχαριστώ.
Ως άνθρωπος, ως Έλληνας, ως πολίτης και ως τέκτονας δεν μπορώ να σιωπήσω μπροστά στις καταστάσεις που βιώνουμε, αυτά που έγιναν και δυστυχώς φοβάμαι ότι θα ξαναγίνουν. Οφείλω να απευθύνω και σ' αυτόν, νέο άνθρωπο, οικογενειάρχη και βιοπαλαιστή, την ευγνωμοσύνη που οφείλουμε στους ανθρώπους που έζησαν, έδρασαν και πέθαναν για να μπορούμε σήμερα εμείς να έχουμε το αποκλειστικό δικαίωμα και την όλη ευθύνη της διατήρησης αυτής της Πατρίδας, αλλά και να έχουμε το όραμα του μεγαλείου της, του μεγαλείου των ανθρώπων της δηλαδή. Είναι αυτό το μεγαλείο που μέχρι πολύ πρόσφατα (Β' παγκόσμιο πόλεμο) τίμησαν διεθνώς οι μεγάλοι της εποχής ηγέτες.
Ευγνωμονούμε και πρέπει να αναθυμόμαστε τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για τις ιδέες χάριν της κοινωνίας τους (μας), ακριβώς για να έχουμε να θυμόμαστε και να ελπίζουμε, να ελπίζουμε και να αγωνιζόμαστε γι΄ αυτό το όραμα, με επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο και σκοπό την Δημοκρατία, την Ελευθερία και την καθολική ευημερία. Πάντως, λέγοντας "ελευθερία" δεν μιλάμε για την ακαδημαϊκή και μόνον έννοια της ελευθερίας, μιλάμε για την ελευθερία στο να σκεπτόμαστε, στο να εκφραζόμαστε, στο να ενεργούμε, με βάση - όμως - την ανθρωπιά και το δίκαιο Δίκαιο. Μιλάμε για ελευθερία στη λήψη αποφάσεων για την διακυβέρνησή μας, στη λήψη αποφάσεων για την διαχείριση των συμφερόντων του τόπου, στη λήψη αποφάσεων για την βέλτιστη αποδοτικότητα των παραγωγικών δυνάμεων του τόπου, για χάριν όμως των ίδιων των ανθρώπων του τόπου.
Αυτοδιάθεση, ανεξαρτησία και εθνική κυριαρχία, από τη μία και κοινωνική δικαιοσύνη, δημοκρατία, εθνική ομοψυχία, από την άλλη, είναι απαραίτητα για την υγιή και συνεχή ανάπτυξη όλων των ανθρώπων αυτού του τόπου, αυτής της πατρίδας, αυτού του Έθνους. Δίχως αυτά δεν μπορούμε να υπάρχουμε, δεν θα είμαστε παρά όργανα, όργανα ιδεών και συμφερόντων κάθε άλλο παρά ανθρωπινών, ελληνοκεντρικών ή φιλελληνικών. Λέγοντας όμως "φιλελληνικών" δεν εννοούμε ελεήμονες αλλογενείς, απεναντίας, εννοούμε ιδέες και δράσεις σύμφωνες με τις πανανθρώπινες διαχρονικές αξίες, εκείνες τις αξίες που έκαναν τον άνθρωπο κέντρο του κόσμου. Αυτές τις αρχές, αυτούς τους στόχους και ταυτόχρονα εργαλεία, πιστεύω, χρειάζεται η κοινωνία μας, η κάθε κοινωνία, πάντα μαζί με την μνημοσύνη.
Αυτήν την φωνή, αυτό το μήνυμα που βγαίνει από την ψυχή μου, θέλω να μοιραστώ μαζί σας συνέλληνες, συμπατριώτες, συντοπίτες, εγώ, ένας απλός Έλληνας πολίτης, πατριώτης και τέκτονας.
Με αγάπη και ευχές για το καλύτερο δυνατόν σήμερα και αύριο και την διαβεβαίωση ότι μαζί με κάθε άλλον όμοια προβληματιζόμενο θα συνεχίσω την προσπάθεια για το Ελληνικό "ευ ζην" (το αξίζουμε και μας ανήκει).
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Αγαπητέ φίλε χαίρομαι χαίρομαι που σε βρήκα, και εύχομαι μέσα σε αυτή τη νέα δοκιμασία που υποχρεώνεται να περάσει η Ελλάδα, να είμαστε όλοι οι Έλληνες σύσσωμοι, με καθαρό μυαλό πέρα από προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίταξε εδώ για την Μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία ΚΑΤΑ Γ.Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
http://ixnilatis33.blogspot.com/2011/10/blog-post_27.html
και εδώ
"Το 1936, η Ελλάδα του Ιωάννη Μεταξά, αρνήθηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση του δανείου που είχε συνάψει με τη βελγική τράπεζα Societe Commerciale de Belgique. >> το Διεθνές δικαστήριο δικαίωσε την Ελλάδα, δημιουργώντας νομικό προηγούμενο"
http://ixnilatis33.blogspot.com/2011/10/1936-societe-commerciale-de-belgique.html
Αγαπητέ γράφοντα (και προσεχώς αδελφέ) με αφορμή τα σχόλιά σου θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ το δικό μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όλη αυτή η κατάσταση, πέραν των προβλημάτων που δημιουργεί στην καθημερινότητά μας, έχει ακόμα βαθύτερες και πιο επιζήμιες συνέπειες, διότι πλήττει το ηθικό μας, αλλοιώνει και δυστυχώς υποβιβάζει την ηθική μας και στρέφεται εναντίον των όποιων (και είναι πολλά) θετικών χαρακτηριστικών της ιδιοσυγκρασίας μας σαν λαού (για να μη γράψω φυλής και παρεξηγηθεί ο όρος).
Σαν πατριώτης και σαν τέκτων, συμμερίζομαι την οδύνη σου και συνεχίζω κι εγώ την προσπάθεια για το ευ ζην το οποίο μας αξίζει.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ...! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΙΚΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ,ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ(ΔΥΣΤΥΧΩΣ)ΟΧΙ ΕΥΚΟΛΟ. ΜΑΚΑΡΙ,ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ,ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ ΚΙ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΕΤΣΙ,ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!!... ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΕΔΩ... ΚΙΚΗ Μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Καταρχήν θα ήθελα να σας εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το blog και σαν Τέκτων να προσθέσω και εγω το δικό μου σχόλιο. Θα συμφωνήσω και εγώ με όλα όσα γράφετε. Τον τελευταίο καιρό η χώρα μας διατρέχει άμεσο κίνδυνο και θα πρέπει να αντιδράσουμε, να επαναστατήσουμε. Παρόλο που ο Τεκτονισμός δεν δημιουργεί επαναστάσεις, ο Τέκτονας όχι μόνο δημιουργεί επαναστάσεις αλλά καταφέρνει και τις κερδίζει. Σαν Τέκτονες λοιπόν έχουμε υποχρέωση απέναντι στα παιδία μας και στις μελλοντικές γενιές να κληρονομήσουν μια καλύτερη Ελλάδα διότι αλλιώς θα είμαστε υποτελείς εμείς και τα παιδιά μας και πιστεύω πως αυτό δεν αρμόζει σε μια χώρα που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού σε όλον τον κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ.Τ.Α.Α.
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γοργίας είναι ο τίτλος ενός σημαντικού Σωκρατικού διαλόγου στον οποίο ο Πλάτων τοποθετεί τον ρήτορα, που ειδικεύεται στην πειθώ, απέναντι στον φιλόσοφο, που ειδικεύεται στην ανασκευή. Η τέχνη της πειθούς ήταν απαραίτητη σε όσους επιθυμούσαν την πολιτική ή νομική τους επικράτηση στην κλασική Αθήνα, και οι ρήτορες προωθούσαν τους εαυτούς τους ως δασκάλους αυτής της θεμελιώδους δεξιότητας. Κάποιοι, όπως ο Γοργίας, ήταν ξένοι που είχαν έρθει στην Αθήνα λόγω της φήμης της ως σπουδαίου πολιτιστικού και πνευματικού κέντρου.
Φιλτ. και Ενδ.'. Αδ.'. μου, δυστυχώς είναι έτσι Είναι γεγονός ότι ενώ μεταλαμπαδεύσαμε τις επιστήμες στήν υφήλιο, ενώ δαμάσαμε την φύση καλλιεργωντας την έρημο, δημιουργήσαμε υδάτινα φράγματα,αποξηράναμε έλη, όταν διαδώσαμε την Ιατρική (Ασκληπιός - Ιπποκράτης)κλπ. κλπ. Δυστυχώς ο Εφιάλτης και ο Κύλωνας συνεχίζουν να μας βλάπτουν, χαϊδεύοντας τα ώτα των αφελών συμπατριωτών μας. Θυμίζω έτσι απλά το "ΟΙΚΑΔΕ" την επική εποχή του Μικρασιατικού πολέμου και καταστροφής που από νικητές με Ελλάδα των ΠΕΝΤΕ θαλασσών βρεθήκαμε ηττοιμένοι και το σκάφος της Εθνικής μας κυριαρχίας ναυάγιο στους υφάλους της δυστυχίας και εντροπής. Γιατί ????? Μήπως μας είναι άγνωστο τελικά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ ????? Κάτι πρέπει να γίνει δεν επιτρέπεται να μίνουμε άπραγοι. Ο Ηλιος συνεχίζει να ανατέλη και οι Ελλάς θα συνεχίζει να υπάρχει σε πείσμα εχθρών και φίλων. Μίνως (Σάμ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί αδδ.'., συμμερίζομαι κι εγώ την αγωνία σας για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Πατρίδα μας σήμερα. Οι ασυνείδητοι που μας κυβερνούν, πολλοί από τους οποίους δυστυχώς ανήκουν σε Τεκτ.'. Στοές και έχουν δυσφημίσει ανεπανόρθωτα τον Τεκτονισμό ως θεσμό, οδηγούν την χώρα μας στον όλεθρο. Θα έπρεπε, ο Ελληνικός Τεκτονισμός, ακόμα κι αν δεν ανήκουν σε Στοές της δικαιοδοσίας του, να τους στηλιτεύσει και όσους είναι μέλη Ελληνικών Στοών να τους διαγράψει μετά βδελυγμίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Ανώνυμε (2ο σχόλιο), μην ντρέπεσαι να προφέρεις τις λέξεις "φυλή" ή "Έθνος". Είμαστε ίσως οι μοναδικοί που δικαιούμεθα να την προφέρουμε, τη στιγμή που λαοί χωρίς καμιά φυλετική συνοχή, τις προφέρουν με ...υπερηφάνεια.
Καλή συνέχεια στο blog Έλληνα Τέκτονα!
Μ.'.Τ.'.Τ.'.Α.'.Α.'.