Ο Γιώργος Παπανδρέου παίζει ξεκάθαρα το ρόλο του δούρειου ίππου προκειμένου ο Αλέξης Τσίπρας να διεμβολίσει το χώρο του Κινήματος Αλλαγής και συγκεκριμένα την εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ.
Στον ιστότοπό μου αναρτώνται κείμενα διαφορετικής προέλευσης, για να επισημαίνονται με τρόπο πολυφωνικό μεν, επιλεγμένο δε (με κριτήριο την - κατά την δική μας, αναγκαία, κρίση – υγιή, εθνικά και τεκτονικά, διέγερση της συνείδησής μας, ως Ελλήνων πολιτών και τεκτόνων), γεγονότα επίκαιρα, στοχασμοί πολιτικοί και προβληματισμοί διαχρονικοί, όπως αναδεικνύονται μέσα από την κοινωνία μας, από ανθρώπους κατά τεκμήριο εκτός του τεκτονισμού, περιορίζοντας στο ελάχιστο προσωπικές μας, ειδικές ή μη, απόψεις, από όσα θα έχετε αντιληφθεί. Και πάντοτε αναφέρεται η πηγή (εκτός αν υπάρχει ενάντιος λόγος ή τυχαία παράλειψη).
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019
Η διάσωση των Στραντιβάριους
Η Φλορένσια Ραστέλι κατατρόμαξε. Ως έμπειρη μπαρίστα, ποτέ της δεν είχε χύσει ένα φλιτζάνι καφέ, είπε. Ωστόσο, την περασμένη Δευτέρα, καθώς σκούπιζε την μπάρα στο Chiave di Bacco, το καφέ όπου εργάζεται, έσπρωξε ένα ποτήρι, το οποίο έσπασε με πάταγο στο έδαφος. Ολοι οι πελάτες της παρέμειναν ακίνητοι, θυμάται έντρομη η Ραστέλι. «Από όλες τις ημέρες έτυχε να είναι αυτή. Ακόμα και ένας αστυνομικός ήρθε και μου ζήτησε να κάνω ησυχία. Ντράπηκα πολύ».
Οι κάτοικοι της Κρεμόνα είναι σήμερα υπερβολικά ευαίσθητοι στους θορύβους. Η αστυνομία έχει αποκλείσει δρόμους στο πολύβουο κέντρο της πόλης και η κυκλοφορία έχει διοχετευθεί αλλού. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο δήμαρχος της πόλης Τζιανλούκα Γκαλιμπέρτι ικέτευσε τους πολίτες να αποφεύγουν τους ξαφνικούς και περιττούς θορύβους.
Στην Κρεμόνα, αξίζει να σημειωθεί, βρίσκονται τα εργαστήρια κάποιων από τους πιο σημαντικούς κατασκευαστές μουσικών οργάνων, ανάμεσα στα οποία και αυτό του Αντόνιο Στραντιβάρι, που κατά τον 17ο και 18ο αιώνα παρήγαγε κάποια από τα καλύτερα βιολιά και βιολοντσέλα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Σήμερα η πόλη της Κρεμόνα εκπονεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ψηφιακής ηχογράφησης των ήχων των οργάνων Στραντιβάριους, όπως, εξάλλου, και αυτών των Αμάτι και Γκουαρνέρι ντε Τζεσού, δύο σπουδαίων κατασκευαστών οργάνων. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επικρατεί σιωπή.
Ενα βιολί, βιόλα ή βιολοντσέλο Στραντιβάριους αποτελεί επιτομή της μηχανικής του ήχου και κανείς δεν κατάφερε να αντιγράψει τον μοναδικό ήχο τους.
Ο Φάουστο Κατσατόρι, έφορος του Μουσείου Βιολιού της Κρεμόνα, το οποίο είναι αφιερωμένο στο μουσικό όργανο και βοηθάει στην προσπάθεια ηχογράφησης, τονίζει ότι κάθε Στραντιβάριους έχει «τη δική του προσωπικότητα». Επισήμανε, ωστόσο, ότι ο μοναδικός ήχος τους αναπόφευκτα θα αλλάξει και μπορεί και να χαθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες. «Είναι μέρος του κύκλου της ζωής τους», εξηγεί ο Κατσατόρι. «Τα συντηρούμε και τα αποκαθιστούμε, αλλά όταν φτάσουν σε μια ηλικία, γίνονται πολύ ευαίσθητα και δεν μπορείς να τα παίξεις. Σαν να πεθαίνουν».
Προκειμένου οι επόμενες γενιές να μη χάσουν τον ήχο αυτόν, τρεις μηχανικοί ήχου δημιουργούν την «Τράπεζα Ηχου Στραντιβάριους», μια βάση δεδομένων που διατηρεί όλους τους τόνους που τέσσερα όργανα, τα οποία επιλέχθηκαν από το Μουσείο Βιολιού, μπορούν να παράγουν. Ενας από αυτούς τους μηχανικούς, ο Ματία Μπερσάνι, τόνισε ότι μπορούν να επεξεργαστούν τους ήχους στη βάση δεδομένων προκειμένου να παραγάγουν νέες ηχογραφήσεις όταν ο ήχος του οργάνου έχει υποστεί φθορά. Οι μουσικοί του μέλλοντος «θα μπορούν να ηχογραφήσουν μια σονάτα με ένα όργανο το οποίο δεν θα λειτουργεί πλέον», προσέθεσε. «Αυτό θα επιτρέψει στα εγγόνια μου να μάθουν πώς ηχούσε ένα Στραντιβάριους», εξηγεί ο Λεονάρντο Τεντέσκι, ένας dj που επινόησε την ιδέα της τράπεζας δεδομένων.
Τριάντα δύο υπερευαίσθητα μικρόφωνα τοποθετήθηκαν στην αίθουσα διαλέξεων του μουσείου και η δουλειά άρχισε. Ομως, οι μηχανικοί ανακάλυψαν ότι οι εξωτερικοί ήχοι στα καλντερίμια γύρω από το μουσείο ήταν μια πραγματική ηχητική κόλαση. Ο δήμαρχος της πόλης αποφάσισε να κλείσει τους δρόμους γύρω από το μουσείο επί πέντε εβδομάδες και ζήτησε από όλους να κάνουν ησυχία.
Πηγή
Πηγή
Η έκθεση «Bunker» αποκαλύπτει την υπόγεια ζωή της Αθήνας
Κάποιοι από τους συνιδιοκτήτες του χώρου υποπτεύτηκαν ότι το υπόγειο της πολυκατοικίας δεν ήταν απλώς μια μεγάλη αποθήκη...
Τρόμος στο Μαξίμου για τη Συμφωνία των Πρεσπών - Έγγραφο βόμβα
Πανικός στην ελληνική κυβέρνηση παρά το γεγονός ότι οι Σκοπιανοί έστειλαν τα έγγραφα για να προχωρήσει η ψήφιση από τη Βουλή των Ελλήνων - Δεν υπάρχει υπογραφή του προέδρου των Σκοπίων Ιβάνωφ, αλλά του προέδρου της Βουλής - Παντού αναγράφονται ως Δημοκρατία της Μακεδονίας - Η κυβέρνηση ζητά από το ΝΑΤΟ να καθυστερήσει η διαδικασία της ένταξης του κρατιδίου - Δείτε τα έγγραφα της ντροπής που αποδέχεται ο Αλέξης Τσίπρας
Τι προκαλεί το γράμμα «Ν» στον εγκέφαλο και γιατί καταργήθηκε από το τέλος των λέξεων.
Τι προκαλεί το γράμμα «Ν» στον εγκέφαλο και γιατί καταργήθηκε από το τέλος των λέξεων; (αξίζει την προσοχήΝ σας.)
H κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες» με ακρίβεια και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση αιτίας και αιτιατού, μεταξύ σημαίνοντος και σημαινομένου.
Το «Ν» συντονίζει τον εγκέφαλο.
Πριν από μερικά χρόνια (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν: «Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».
Επίσης, στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.
Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»;
Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν» στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό» (!), αντί το εμβαδόν!
Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε «το εμβαδόΝ», δηλ. εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (για κλάματα) το έχουν καταργήσει!
Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα; Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκομε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα; π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.). Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβουμε πονάει.
Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»!
Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη: «ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει, «Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν του" λειπε η οπτική του ήχου».
Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει».
Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα, ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας: «η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!) ... Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ και το σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.
Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο Συνέδριό σας την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.
Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά. Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.
Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.
Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα.
Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε Γλώσσα.
Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού, όπως αναφέρει το strange.
Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά: Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.
Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρην οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και να αντισταθούμε στην κακοποίησή της.
Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019
Καμμένος: Ο Τσίπρας με πρόδωσε δυό φορές για το Σκοπιανό
Βολές κατά πάντων εξαπολύει λίγες μέρες μετά την παραίτησή του ο Κάνος Καμμένος. Κατηγορεί τον πρωθυπουργό ότι δεν του είπε την αλήθεια για τη συμφωνία των Πρεσπών. Χαρακτηρίζει κουρελόχαρτο τη συμφωνία με τα Σκόπια. Υποστηρίζει ότι η συμφωνία δεν θα περάσει από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)