Στον ιστότοπό μου αναρτώνται κείμενα διαφορετικής προέλευσης, για να επισημαίνονται με τρόπο πολυφωνικό μεν, επιλεγμένο δε (με κριτήριο την - κατά την δική μας, αναγκαία, κρίση – υγιή, εθνικά και τεκτονικά, διέγερση της συνείδησής μας, ως Ελλήνων πολιτών και τεκτόνων), γεγονότα επίκαιρα, στοχασμοί πολιτικοί και προβληματισμοί διαχρονικοί, όπως αναδεικνύονται μέσα από την κοινωνία μας, από ανθρώπους κατά τεκμήριο εκτός του τεκτονισμού, περιορίζοντας στο ελάχιστο προσωπικές μας, ειδικές ή μη, απόψεις, από όσα θα έχετε αντιληφθεί. Και πάντοτε αναφέρεται η πηγή (εκτός αν υπάρχει ενάντιος λόγος ή τυχαία παράλειψη).

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

Χρονομηχανή 1821 - Ηρώων Γλέντι (Λεύκωμα)

Για την Μνημοσύνη, για την Πατρίδα και τους ανθρώπους της.
Όταν τα τραγούδια τιμούσαν αρετές και γεγονότα και καλλιεργούσαν εθνική συνείδηση και ατομική αγωγή.

Μια ακόμη επετειακή έκδοση από τον Ελεύθερο Τύπο, με πλούσιο αρχειακό υλικό, φωτογραφίες και κείμενα που αναδεικνύουν με ιδιαίτερο τρόπο την ιστορία του παρελθόντος!

Αυτό το μήνα, με αφορμή τους στίχους παραδοσιακών δημοτικών τραγουδιών με θέμα την επανάσταση του 1821,...
 που ερμηνεύει η Γιώτα Βέη, το ΕΛΚΕΤΕΠ κάνει οπτικοακουστικές αναφορές στα θέματα που πραγματεύονται, όπως πάντα με γνώση και σεβασμό στην ιστορία.

Το αφιέρωμα του Ελεύθερου Τύπου, στην 25η Μαρτίου 1821, διατίθεται μαζί με τον Τύπο της Κυριακής, που κυκλοφορεί εκτάκτως, το Σάββατο 24 Μαρτίου 


Κατεβάστε το αρχείο από εδώ.

Τουρκικό σχέδιο αποσταθεροποίησης στον Έβρο: Η Άγκυρα μας «επιτίθεται» με μετανάστες - Βίντεο-ντοκουμέντο

Καλώς τα δεχθήκαμε...Τι χρεία άλλων αποδείξεων έχουμε για το σχέδιο ισλαμοποίησης της χώρας από τους εθνομηδενιστές και αποδομηστές της κυβέρνησης κουρελούς που έχουμε; Βέβαια, έχουν και σχέδιο Β, αφού γνωρίζουν ότι εάν χάσουν τις καρέκλες, να είναι καλά ο κουμπάρος Ερντογάν, που προκαλώντας σύγκρουση μαζί μας, θα ενεργοποιήσει τους φίλους του ισλαμιστές που καλοδεχθήκαμε εμείς οι διεθνιστές, ως πέμπτη φάλαγγα εναντίον μας. Τι λέτε; Μπορεί να είναι έτσι;
Ας δείτε τα ακόλουθα, κι ας σκεφθούμε, όσοι θέλουμε.
Ο ΕΤ
----------------------

Εκτός ελέγχου πλέον η κατάσταση με τους μετανάστες, βγάζουν μαχαίρια, απειλούν ζωές, μαχαιρώνουν και κλείνουν δρόμους. Η κατάσταση πλέον είναι ασφυκτική. Οι ιδεοληψίες του ΣΥΡΙΖΑ είναι πάνω από το εθνικό συμφέρον. Η συμπεριφορά αυτή καταδεικνύει πώς η κυβέρνηση βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου.

Η Ελλάδα «πνίγεται» από τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, τα νησιά έχουν μετατραπεί σε «αποθήκες ψυχών» και οι πολίτες ασφυκτιούν μετρώντας μεγάλες οικονομικές ζημιές από τον τουρισμό ειδικά στα ελληνικά νησιά, αλλά οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ προφανώς θέλουν και άλλους μετανάστες στη χώρα μας.
Tαυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη τουρκικό υβριδικό σχέδιο κατά της Ελλάδος, το οποίο φέρεται να εκτελείται στον Έβρο το τελευταίο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να γεμίσει η περιοχή με μετανάστες.
Ο Ερντογάν φαίνεται ότι άνοιξε τη… στρόφιγγα με σκοπό να ανοίξει άλλο ένα μέτωπο μετά το Αιγαίο, αυτό του Έβρου. Το καθεστώς Ερντογάν επιχειρεί μ’ αυτό τον υβριδικό πόλεμο, να προκαλέσει στην Ελλάδα, αποσταθεροποίηση και να πλήξει την ψυχολογία των πολιτών.
Τα χερσαία σύνορα Ελλάδας – Τουρκίας έχουν εξελιχθεί σε προνομιακό πεδίο δράσης κυκλωμάτων , παράνομης διακίνησης. Μόνο το 2018 οι ροές στον Έβρο έφτασαν τις 12.000.
Το βίντεο που ακολουθεί, το έχει τραβήξει ο Αναστάσιος Λαυρέντζος, ο άνθρωπος που έχει ασχοληθεί όσο κανείς άλλος με το δημογραφικό και την Κυριακή βρισκόταν στην περιοχή.
Τι αναφέρει στην περιγραφή του:
Βίντεο ντοκουμέντο που τράβηξα σήμερα στις 14:00 στον Έβρο λίγο πριν φύγω για Αθήνα. Λαθρομετανάστες περνούν μέρα-μεσημέρι τα αφύλακτα σύνορα. Επειδή είμαστε με τζιπ νομίζουν ότι είμαστε ασφάλεια και έρχονται προς το μέρος μας. Μας δηλώνουν ότι είναι Αφγανοί. Μόλις τους λέμε ότι θα καλέσουμε την αστυνομία να τους παραλάβει, φεύγουν. Προσέξτε ότι όλοι σχεδόν είναι άνδρες.

Σχέδιο ισλαμοποίησης της Ελλάδας

Προς το τέλος του 2014, λέγαμε σε αυτό το blog (ellintekton) ότι ο για πρώτη φορά αριστερά και ηθικά πλεονεκτών  ΣΥΡΙΖΑ επεδίωκε να κάνει την Ελλάδα ένα σύγχρονο σταλινικό και ημιμουσαλμανικό κράτος, δυστυχώς επιβεβαιώθηκε:

Η χώρα σιγά-σιγά οδηγείται σε αποσύνθεση. Στο άμεσο μέλλον, εάν συνεχιστεί η αθρόα εισβολή μεταναστών, θα δημιουργηθεί μία πολυπολυτισμική κοινωνία, χωρίς αρχές και αξίες. Μεταφέρονται ήθη και έθιμα στον τόπο μας ξένα, που δεν έχουν σχέση με τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία.

Η αδιαφορία της Κυβέρνησης είναι τεράστια. Μεθοδικά διαγράφουν την Ελληνική Ιστορία, μειώνουν το ορθόδοξο συναίσθημα στα σχολεία μας, με σκοπό και στόχο να αφελληνοποιήσουν την κοινωνία.


Οι Ιάπωνες δίνουν τη δική τους απάντηση στους Σκοπιανούς για την ελληνική καταγωγή του Μέγα Αλέξανδρου.

Είναι γνωστό τοις πάσι, ότι υπάρχουν πολλοί μη Έλληνες σε όλο τον κόσμο που αγαπούν την Ελλάδα και θαυμάζουν τον ελληνικό πολιτισμό. Κάτι που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους αυτούς, είναι ότι γνωρίζουν πολύ καλά την ιστορία του έθνους μας και αναγνωρίζουν την τεράστια προσφορά της Ελλάδας στις επιστήμες, στις τέχνες, στην κουλτούρα πολλών εθνών, ακόμη και στην τεχνολογία. Αντιθέτως, υπάρχουν Έλληνες οι οποίοι όχι μόνο δεν θαυμάζουν τον ελληνικό πολιτισμό και δεν αγαπούν τη χώρα μας αλλά την πολεμούν κιόλας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το πρόσφατο πολυσυζητημένο άρθρο του BBC, για τη δήθεν «Μακεδονική μειονότητα».



Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Πανηγυρικός λόγος εις την 25η Μαρτίου 1847 – Ναύπλιο, Ανάπλι, Ναυπλία, Napoli di Romania

Για την εθνική μνήμη και τιμή

Πανηγυρικός λόγος εις την 25η Μαρτίου 1847
Εκφωνηθείς εν Ναυπλίω
Υπό του Κ. Χ. Παμπούκη*
Γυμνασιάρχου Ναυπλίας
Η τότε Νομαρχία Αργολίδας και Κορινθίας λέγει τα εξής: «Προσεγγιζούσης της διατεταγμένης τελετής εις μνήμην της γνωστής ενδόξου 25 Μαρτίου, καθ’ ήν ετέθησαν τα θεμέλια των νυν αγαθών του Έλληνος, παρακαλούμεν υμάς, Κύριε Γυμνασιάρχα, όπως κατά την τελετήν εκφωνήσετε τον ανάλογον εις το ένδοξον θέμα ταύτης λόγον».


«ΤΙ παράδοξος  τι συμβολική σύμπτωσις διπλής πανηγύρεως  ύπέρ της έλευθερίας το άνθρώπου θρησκευτικώς κα πολιτικώς συνάμα τελουμένης κατά μίαν καί τήν αύτήν ήμέραν, τήν 25 Ματου ! Η μέν άγία του Χριστού ‘Εκκλησία εορτάζει σήμερον  τόν Εύαγγελισμόν, ότι έμελλε νά γεννηθή ό Υίός καί λόγος τού θεού ες άπολύτρωσιν τού εκ της προπατορικής  άμαρτίας  εκπεσόντος άνθρωπίνου γένους.  Η δε νέα Ελλάς, ότι, κατά ταύτην τήν άείποτε τρισένδοξον ήμέραν τής 25 Μαρτίου 1821, αναστάσα εκ τού τάφου τής βαρείας καί πολυχρονίου Τουρκικής δουλείας, ανεγράφη εν τή Βίβλω τών ζώντων Εθνών.»….

* Ο λόγιος και αγωνιστής Χαράλαμπος Παμπούκης (Χαλκιανά Καλαβρύτων 1805 – Ναύπλιο 1878) υπήρξε εκπαιδευτικός και συγγραφέας. Σπουδασμένος στην Ιταλία, μετείχε στην Επανάσταση, αναλώνοντας την οικογενειακή περιουσία του γι’ αυτόν το σκοπό. Μετά τη συγκρότηση του νεοελληνικού κράτους διηύθυνε διάφορα σχολεία (Αίγινας, Άμφισσας, Καλαβρύτων, Πατρών, Κορίνθου), ενώ επί μία εικοσαετία υπηρέτησε στο Ναύπλιο ως καθηγητής (1841-44) και γυμνασιάρχης (1844-62)[1]. Διακρινόταν για τη ρητορική του δεινότητα και κατέτασσε τη ρητορική μεταξύ των ωραίων τεχνών, τις οποίες εκτιμούσε βαθύτατα. Για λόγους υγείας και μόνο δεν αποδέχθηκε την πρόταση να αναλάβει την Έδρα της Ρητορικής στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Εξέδωσε τα εξής βιβλία και λόγους που ευρίσκονται σήμερα στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος: 1) Λόγος την 25 Ιανουαρίου 1843 εκφωνηθείς εν Ναυπλίω, εκδόσεις Κ. Τόμπρας 1843. 2) Λόγος κατά τάς χειμερινάς ἐξετάσεις τοῦ ἐν Ναυπλίῳ γυμνασίου, ἐκφωνηθείς ἐν Ναυπλίῳ την 5 Φεβρουαρίου 1845. 3) Λόγος επιτάφιος εις το μνημόσυνον του αειμνήστου Δημητρίου του Υψηλάντου, εκφωνηθείς εν Ναυπλίω την 13 Μαΐου 1843, εκδόσεις τυπογραφείο Τόμπρα – Ιωαννίδη, 1845. 4) Λόγος εις την 25 Ιανουαρίου 1846 εκφωνηθείς εν Ναυπλίω, έκδοση Κ. Τόμπρα, Ναύπλιο, 1846. 5) Λόγος εις την 20 Μαΐου 1846 εκφωνηθείς εν Ναυπλίω ενώπιον των βασιλέων, έκδοση Κ. Τόμπρα, Ναύπλιο, 1846.6) Λόγος επιτάφιος εις το μνημόσυνον του αοιδίμου Νεοφύτου Δούκα, εκφωνηθείς εν Ναυπλίω την 9 Μαρτίου 1846, έκδοση Τόμπρας Κ. : Ιωαννίδης Κ. Ναύπλιο 1846 7) Λόγος επικήδειος εις τον μακαρίτην Ν. Νικητόπουλο αυτοσχεδίως εκφωνηθείς εν Ναυπλίω την 1 Νοεμβρίου 1846, έκδοση Τόμπρας Κ. – Ιωαννίδης Κ, Ναύπλιο 1846. 8) Λόγοι 1843-1847, Ναύπλιο. 9 Γραμματική της αρχαίας ελληνικής γλώσσης, Ναύπλιο, 1848.10) Επιτομή ρητορικής μετά της εφαρμογής αυτής, Αθήνα, 1866. 11) Νικηφόρου Παμπούκη βίος, Αθήνα 1869